Een nieuwe uitdaging.....! - Reisverslag uit Asten, Nederland van Nienke Veghel - WaarBenJij.nu Een nieuwe uitdaging.....! - Reisverslag uit Asten, Nederland van Nienke Veghel - WaarBenJij.nu

Een nieuwe uitdaging.....!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nienke

14 Januari 2010 | Nederland, Asten

Lieve allemaal,

Bij deze wil ik jullie laten weten dat ik me weer ga storten op een nieuw avontuur! Ik ga 5 maanden stage lopen in Nicaragua. Dit is een onderdeel van mijn opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening die ik in Utrecht volg. Ik ga stage lopen bij een Nederlandse bemiddelingsorganisatie http://www.onstagenicaragua.com/. Zij hebben op sociaal/maatschappelijke gebied een passend project voor me gevonden waar ik kan gaan stage lopen. Ik vlieg 3 Februari vanaf Amsterdam naar Panama en daarna naar Managua ( de hoofdstad van Nicaragua )Ik zal opgehaald worden door mijn contactpersoon in Nicaragua. Ik zal de eerste 2 weken in een gastgezin wonen in Granada en ook deze 2 weken Spaanse lessen gaan volgen. 21 Februari vertrek ik naar het zuiden naar een klein plaatsje wat San Carlos heet. Ik ga werken bij het project Rayitos del Sol. Bij dit project sluiten veel kinderen zich aan. Als dit project er niet was zouden deze kinderen zeer waarschijnlijk op straat rondzwerven en verslaafd zijn. Het is dus ook een beetje het doel om deze kinderen van de straat te houden. Bij Rayitos del Sol komen risicovolle kinderen/jongeren die leven in een zeer slechte thuissituatie. Wij bieden ze activiteiten en voorlichting aan op verschillende gebieden. Ik hoop ook zo weer mijn steentje bij te kunnen dragen aan het project!!
Jullie kunnen mij vanaf 3 Februari 5 maanden volgen via deze site. Ik zal proberen hier weer regelmatig mijn ervaringen en verhalen met jullie te delen..!

Liefs
Nienke

  • 14 Januari 2010 - 11:37

    Gerard En Marlies:

    Nienke, je staat nog steeds onder "favorieten." Wat fijn dat we je nu weer kunnen volgen. We zijn super trots op je en we hopen dat je volop kunt genieten van jouw stage. We zijn er van overtuigd dat je weer heel veel kunt betekenen voor die kinderen. Heel veel liefs van ons.

  • 14 Januari 2010 - 12:10

    Anique:

    Hey Nien!
    Spannend allemaal! Over 3 weken zit je gewoon al daar.. Super dat je deze uitdaging weer aangaat!
    Ik ben erg benieuwd naar je belevenissen en zal deze site dus weer goed in de gaten gaan houden.
    Liefs Anique

  • 18 Januari 2010 - 08:06

    Jolanda Joosten:

    Ha Nienke,
    Ik vind het weer een geweldige onderneming die je gaat maken en zal zeker je verslagen lezen.
    Jij zult zo zeker een waardevol steentje bij dragen! Die kinderen weten niet half hoe ze boffen met jou komst.
    Het zal wel een indrukwekkende stage worden en ik hoop dat je er naast de leerzame ervaring ook flink van gaat genieten!!

    Sukses,
    van ons allemaal

  • 20 Januari 2010 - 19:39

    Chanthal (verdihuis):

    Ha Nienke!
    Toevallig had ik je pas een keer in Utrecht op het terras gezien. Leuk dat je weer richting de Spaanstaligen gaat zeg! Ik ben mijn reis richting latijns amerika ook weer aan het plannen :) (eenmaal daar geweest en je blijft gaan he?!)
    Ik ga je volgen!

  • 23 Januari 2010 - 20:30

    Marlies:

    Lieve Nienke,
    Super gaaf dat je het gewoon weer doet, stoer! Ik hoop dat je nog wijzer terug komt dan je nu al bent :) En dat je er weer een mooie herinnering bij hebt waar je nog veel aan terug zal denken! Ik zie je na ons grote avontuur! En ik ga je zeker volgen, ook al ben ik in Azië.
    Dikke knuffel X Marlies

  • 25 Januari 2010 - 17:58

    Lieke:

    Hey Nien!

    Ik kijk nu pas weer op je website, maar zal hem de komende maanden dagelijks in de gaten houden. Super dat je weer weg gaat en je weer in gaat zetten voor een mooie organisatie! Over een weekje ben je alweer bijna weg... Natuurlijk zullen wij je hier weer allemaal gaan missen, maar ik vind het super cool dat je het gewoon weer doet!

    Veel plezier en succes!

    Liefs Lieke

  • 01 Februari 2010 - 17:54

    Christel :

    Ha Nienke,

    ik hoorde van mam dat je weer een groot avontuur tegemoet gaat en las dat het woensdag al zover is?! We willen je daarom nog even veel succes en plezier toewensen, geniet van alles om je heen en breng ook deze stage weer tot een goed einde.
    have fun en let goed op jezelf!!

    groetjes,
    Christien en Christel Joosten

  • 02 Februari 2010 - 22:04

    Hans Jeanne:

    Hallo Nienke,
    wat ben je toch een ondernemend meisje. Via ons Marlies weten wij dat je weer vertrekt. Wij blijven je volgen.
    Heel veel succes, Nienke en tot horens. tot ziens.
    Jeanne en Hans

  • 03 Februari 2010 - 07:10

    Ria Van Bussel:

    Hoi Nienke, super dat je weer naar een land gaat dat niet zomaar vanzelfsprekend is. Ik wens je een hele fijne tijd daar en ga je weer volgen op deze site.
    groetjes Ria en Jan

  • 03 Februari 2010 - 07:18

    Annemiek Heijligers:

    Nienke , wat vind ik het knap van je.
    Wat een levenservaringen!
    We volgen je op de voet.
    Goede reis vandaag.

  • 03 Februari 2010 - 14:12

    Jacqueline Manders:

    Lieve Nienke,
    Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad.Ik kon helaas niet persoonlijk je goedendag zeggen, maar ons Fredje was er wel.
    Ik hoop dat het je daar goed bevalt, en ik volg je !
    Hou je taai !
    groeten, Jacqueline

  • 03 Februari 2010 - 14:26

    Lis@:

    hi nienke, op dit moment ben jij aan t vliegen, kreeg van marlies de link door en we houden je in de gaten, nu vanuit mali!
    liefs lis@, annie, marij, joris, teun & cato

  • 03 Februari 2010 - 15:02

    Marloes Wesselingh:

    Namens het SPH team wil ik je een hele leerzame en leuke tijd toewensen! Zet hem op! Groetjes vanaf de Hogeschool Utrecht

  • 03 Februari 2010 - 17:28

    Milou:

    He Lieve Nien!

    Je zit op dit moment nog steeds in het vliegtuig, hoop dat het een beetje relaxede vlucht is geweest!Laat je weten als je veilig aangekomen bent :)

    Heeeeeeel veel plezier, ben benieuwd naar je verhaal na de bbq!

    Liefs X

  • 04 Februari 2010 - 18:27

    Mieke En Wil :

    Hallo Nienke,

    Veel succe

  • 04 Februari 2010 - 18:27

    Mieke En Wil :

    Hallo Nienke,

    Veel succe

  • 04 Februari 2010 - 18:32

    Mieke Wil :

    Hallo Nienke,

    Veel succes gewenst met je stage in Nicaragua
    en dat je daar een fijne en leerzame tijd mag hebben.

    Groetjes,
    Mieke en Wil van den Bosch

  • 04 Februari 2010 - 18:50

    Antoinette Rooijakke:

    succes nienke,hopelijk heb je een goede vlucht gehad.
    we horen het nog wel

  • 07 Februari 2010 - 11:35

    Erik:

    Hey Nina,

    Bedankt nog voor je krabbel.....

    Hoe is het daar? Alles nog steeds geweldig?

    Ik stuur je even een PDF bestand van het Dienblad naar je hotmail. Dan kun je toch alles bijhouden wat wij doen de komende 5 maanden.

    Groeten,

    Erik

  • 07 Februari 2010 - 15:48

    Annemie Martens:

    Hallo Nienke,
    Een nieuwe uitdaging, een nieuw avontuur...
    Dat kun je wel zeggen, zo ver van huis.
    Marlies stuurde me het mailtje met je site, zodat ik mee kan kijken in je reisverslag.
    Daar hoort dan ook een reactie bij.
    Theo en ik wensen je vijf leerzame, maar ook hele fijne maanden.
    Heel veel succes en tot gauw. Ik blijf je verslag lezen, zeer interessant.
    Groetjes uit ons koude Asten.


  • 07 Februari 2010 - 20:12

    Marij Peijnenburg:

    Ha Nienke.
    Fijn dat je goed bent aangekomen in Nicaraqua,Ik hoor van je vader dat het er heel warm is,nou dat kunnen wij jammer genoeg niet zeggen. Ik had je nog een kaartje willen sturen maar je was sneller weg als dat ik dacht.Leuk dat je nog bij ons geweest bent .Nou ik wens jou heel veel plezier en ik blijf je volgen.Ons Marlies maakt het gelukkig uitstekend in India,nou groetjes Marij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Lieve allemaal, 3 Februari vertrek ik voor 5 maanden naar Nicaragua. Ik ga daar stage lopen bij het project "Rayitos del Sol" wat een project is van de Nederlandse organisatie http://www.onstagenicaragua.com/. Jullie kunnen mij de komende 5 maanden weer volgen via deze site..! Liefs Nienke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 582
Totaal aantal bezoekers 140356

Voorgaande reizen:

03 Februari 2010 - 08 Juli 2010

Mijn eerste reis

29 Februari 2012 - 30 November -0001

Huidige reis

Landen bezocht: