Nieuw avontuur! - Reisverslag uit Asten, Nederland van Nienke Veghel - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur! - Reisverslag uit Asten, Nederland van Nienke Veghel - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nienke

04 Juni 2008 | Nederland, Asten

Lieve mensen,

Na een jaar vond ik het wel weer tijd voor een nieuw avontuur. Ik heb weer een nieuwe uitdaging gevonden. Dit keer in een ander werelddeel, een andere cultuur en wederom een vreemde omgeving.
Ik zal voor een maand naar Kenia gaan. Daar ga ik vrijwilligerswerk verrichten in een weeshuis ( www.upendocentre.org )
Ik heb er ontzettend veel zin in!!
Jullie zullen al mijn reisverhalen en foto's wederom op deze site kunnen vinden.

15 Juli zal ik vertrekken vanaf Amsterdam. Ik heb dan een rechtstreekse vlucht naar de hoofdstad van Kenia, Nairobi. Hoe het daar allemaal verder gaat horen jullie tegen die tijd wel. 13 Augustus vlieg ik weer terug naar ons kikkerlandje.

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Nienke



  • 04 Juni 2008 - 22:50

    Simone:

    Heeeej Nien!

    Das echt een supercool plan dat je daar weer even bedacht hebt. Toch altijd die uitdaging blijven opzoeken he? Enne voorzichtig aan met die Afrikanen he, want soms blijven ze plakken....

    Dikke kus Simone

  • 05 Juni 2008 - 09:21

    Lieke:

    Hee Nien! Super leuk dat je weer weg gaat (voor jou natuurlijk dan he, voor ons wat minder, maar een maandje is nog wel te overzien!) Ik weet zeker dat je weer een super tijd zal hebben en vergeet ons vooral niet op te hoogte te houden!
    Dikke kus Lieke

  • 09 Juni 2008 - 14:41

    Sant:

    Héél veel plezier!
    Echt iets voor jou. Maar zoals je wel zult weten ben ik blij dat ík niet mee hoef! :)

    Anyway, je bent nog niet weg dus nog ff hier genieten!
    x Sant


  • 10 Juni 2008 - 06:35

    Trudy:

    Wat fantastisch Nienke. Weer een avontuur. We zullen je berichten op de voet volgen. Trekt je moeder het nog wel, een dochter naar zo'n eng land? Komt vast wel goed met jou. Groetjes uit Amsterdam

  • 11 Juni 2008 - 14:55

    Pleun:

    Heujj! Ik dacht, meteen ff polsen! Je bent nog niet weg, maar toch vast veel plezier! Tot op VH!

  • 11 Juni 2008 - 20:35

    Marlies:

    Ha die Nien, geweldig dat je weer een nieuw avontuur tegemoet gaat. Wat zullen die kinderen in dat weeshuis blij met je zijn. Maak er weer iets moois van en geniet van een andere cultuur. Ik ben nu al weer trots op je.

  • 17 Juni 2008 - 13:51

    Javier:

    hola:
    como estas espero que estes muy pero muy bien

    bueno me has contado que te vas afrika guao de mill maravilla.

    bueno te deseo lo mejor por alla y espero que hagas lo mejor que puedas.

    te mando mucha suerte y amor y que el amor infinito este contigo donde vallas ok.

    cuidate mucho reina

    att javier

  • 22 Juni 2008 - 13:10

    Emy:

    Hee Nienke!

    Super leuk een nieuwe uitdaging!
    Veel plezier en ik ga je volgen!

    Liefs Emy

  • 03 Juli 2008 - 20:14

    Kim:

    He he, gevonden. Ik ben maar op de gok gaan zoeken op waarbenjij.nu en uiteindelijk heb ik je gevonden met zoekwoord Asten. Waar die geweldige plaats (waarvan ik nog steeds geen idee heb waar het ligt :) ) al niet goed voor is. Na ja helemaal leuk want nu kan ik lekker van je verhalen genieten. Dacht eigenlijk dat je al lang en breed vertrokken was maar je moet dus nog eventjes wachten. Geniet maar meissie!
    Groetjes Kim

  • 05 Juli 2008 - 10:57

    Roel:

    He Nienke,
    ik zit hier nu twee weekjes in Nairobi. Ik heb heeeel veel dingen meegemaakt al. Volgens mij heb je al wat gelezen op mijn waarbenjij...het wordt iig een hele belevenis, dat staat vast!
    Ik zou het leuk vinden als je contact met me opneemt als je er bent!
    Fijne reis alvast!


  • 07 Juli 2008 - 07:32

    Daantje:

    hey!!! jaja! ik dacht ik zal maar vast een kijkje gaan nemen....spannend hoor allemaal maar je gaat het daar vast helemaal maken!

    geniet ervan en ik ga je in de gaten houden als je daar in verweggiestan bent!!!

    dikke knuf! Daantje!

  • 09 Juli 2008 - 12:13

    Chanthal:

    He Nienke!

    Ik zal je zeker gaan volgen. Ik hoop dat ik ook internet heb in Thailand, ik ga de 14e en kom 4 augustus weer terug! Ben heel benieuwd hoe je het daar gaat hebben!
    xxx

  • 12 Juli 2008 - 08:00

    Hey Nienke:

    Super om je gister weer ns geproken te hebben in Friends. Als ik je voor dinsdag niet meer zie wens ik jouw n hele goede reis naar Kenia en heel veel plezier! Prachtig dat je valalles onderneemt! We houden contact,

    Hele Dikke Kuzz Van Dennis

  • 15 Juli 2008 - 12:50

    Loedie:

    Hee Zus

    Ik heb je (volgens mij) haha, gister nog wel goede reis gewenst, maar bij deze nogmaals even in nuchtere staat: Nien, hele goede reis, fijne tijd daar en zet hem op.

    Groeten aan die al die kleine 50 centjes daar en ik spreek je snel.

    Groetjes Loet.

  • 16 Juli 2008 - 09:03

    Sant:

    Pas goed op jezelf en heel veel plezier!
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Lieve allemaal, 3 Februari vertrek ik voor 5 maanden naar Nicaragua. Ik ga daar stage lopen bij het project "Rayitos del Sol" wat een project is van de Nederlandse organisatie http://www.onstagenicaragua.com/. Jullie kunnen mij de komende 5 maanden weer volgen via deze site..! Liefs Nienke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 140353

Voorgaande reizen:

03 Februari 2010 - 08 Juli 2010

Mijn eerste reis

29 Februari 2012 - 30 November -0001

Huidige reis

Landen bezocht: